ဟာသ ရသ ဗဟုသုတမ်ိဳးစုံကို ကူးယူဖတ္ရႉႏိုင္ပါတယ္။

Breaking

ကိုယ္စိတ္ႏွစ္ျဖာက်မ္းမာၾကပါေစ...!

ကိုယ္စိတ္ႏွစ္ျဖာက်မ္းမာၾကပါေစ...!

Saturday, May 13, 2017

လုပ္ငန္းခြင္မွာ သင့္အေပၚ ေလးစားမႈ ေလွ်ာ့နည္းေစမယ့္ အမူအက်င့္မ်ား


လုပ္ငန္းခြင္နဲ႔ ပတ္သက္လာရင္ လုိက္နာက်င့္သုံးရမယ့္ လုပ္ငန္းခြင္က်င့္ဝတ္ေတြနဲ႔ စည္းမ်ဥ္စည္းကမ္းတခ်ဳိ႕ရိွပါတယ္။ ဒါေတြအားလုံးပဲလားဆုိေတာ့ မဟုတ္ေသးပါဘူး။ မိမိလုပ္ငန္းခြင္မွာ ၾကိဳးစားေရွာင္ၾကဥ္ရမယ့္ အရာေတြနဲ႔ အမူအက်င့္တခ်ဳိ႕လည္း ရိွပါတယ္။ ဒါေတြက သင့္ကို လုပ္ငန္းခြင္မွာ အထင္ၾကီးေလးစားမႈ ေပ်ာက္ဆုံးေစႏုိင္ပါတယ္။ ဒါ့ေၾကာင့္ ေရွာင္ၾကဥ္ဖုိ႔ လုိအပ္ပါတယ္။ ဒီအခ်က္က အလုပ္အကိုင္တိုးတက္မႈအျပင္ မိမိကုိယ္ေရးကိုယ္တာ တိုးတက္မႈမွာလည္း အေထာက္အကူ ျဖစ္ေစပါလိမ့္မယ္။
၁။ ေခါင္းထဲေပၚလာသမွ် ထုတ္ေျပာျခင္း
ေခါင္းထဲ ဝင္လာသမွ် ထုတ္ေဖာ္ေျပာဆိုဖုိ႔ မလုိအပ္ပါဘူး။ အဲဒီလုိေျပာမယ့္အစား စိတ္ထဲမွာပဲ သိမ္းထားျပီး အလုပ္နဲ႔ပတ္သက္တဲ့ အေရးၾကီးကိစၥေတြကိုပဲ အာရုံစူးစုိက္ပါ။  
၂။ စိတ္ဝင္စားမႈရေအာင္ ျပဳလုပ္ျခင္း
သင္ အလုပ္မွာ အျမဲတမ္း အေကာင္းဆုံးမျဖစ္ႏုိင္ပါဘူး။ အျပစ္တင္ခံရတဲ့ အခ်ိန္ေတြလည္း ရိွပါလိမ့္မယ္။ ဒါေၾကာင့္ မဟုတ္မမွန္ အတင္းအဖ်င္းစကားေတြနဲ႔ ထင္ရွားေက်ာ္ၾကားမႈ မရွာမိဖုိ႔ သတိျပဳပါ။
၃။ Complaint အျမဲတက္ျခင္း
မိမိ ထင္ျမင္ယူဆခ်က္ကို ထုတ္ေဖာ္ေျပာဆိုတာ တန္ဖုိးရိွပါတယ္။ ဒါေပမယ့္ စိတ္ကသိကေအာက္ျဖစ္စရာ အေၾကာင္းအရာ အျမဲတမ္းေျပာဆိုတတ္သူက အေလးထားမခံရပါဘူး။
၄။ ရုိင္းစုိင္းတဲ့ အျပဳအမူရိွျခင္း
"ငါ့ကို အရင္ေမးသင့္တာ" သုိ႔မဟုတ္ "ငါပဲ အသိဆုံး" စတဲ့ စိတ္ေနသေဘာထားေတြကို အျမန္ဆုံး ေဖ်ာက္သင့္ပါတယ္။ အဲဒီအစား လုပ္ေဖာ္ကုိင္ဖက္ေတြနဲ႔ သူငယ္ခ်င္းေတြအတြက္ ပိုမိုေဖာ္ေဖာ္ေရြေရြေနတတ္ဖုိ႔ လုိအပ္ပါတယ္။ 
Ref: Boldsky  

No comments:

Post a Comment